GoodWine Üzleti Borklub – Nyolcadik esténk

GOODWINE ÜZLETI BORKLUB KÖVETKEZŐ KLUBESTJE

IDŐPONT: 2016. ÁPRILIS 28. CSÜTÖRTÖK 18.00 (Kezdés 18.30-kor)

HELYSZÍN: XO BISTRO (BUDAPEST VIII. RÁKÓCZI ÚT. 5)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Témánk: Hungarikumként a nagyvállalati  világban
Hogyan lehet kicsiben nagyot alkotni? Mi a fontosabb, a mennyiség vagy a minőség? Vajon kikövezett az út a sikerig? Mi a közös a Zwack Unicumban, az Ilcsi szépítő kozmetikumokban és a Szentkirályi ásványvízben? Mindezt megtudhatja az immáron nyolcadik Goodwine Üzleti Borklub estjén, melynek témája a kis- és középvállalkozói szektorból indult, azóta hungarikummá vált nagyvállalatok története, pályája a kezdetektől napjainkig, s nem utolsó sorban a jövő nem is oly távoli zenéje.
Az est moderátora: Kotrik Viktória, a 88 magyar találmány és a 66 újabb magyar találmány könyvek szerzője.

Tartson velünk Ön is!

A borokat a Zwack Izabella Borkereskedés biztosítja
A borkóstolót Szittnyai Zalán tartja, a Zwack Izabella Borkereskedés képviseletében

 

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Az Üzleti Borklub beszélgető vendégei:

 

 

 

 

 

 

 

Molnár Ferenc, az Ilcsi Szépítő Füvek Biokozmetikai Kft. tulajdonosa, ügyvezetője
Molnár Ferenc, az Ilcsi Szépítő Füvek Biokozmetikai Kft. ügyvezető tulajdonosa édesanyjával, a mindenki által ismert Ilcsi nénivel közösen 1984-ben alapította meg a 100%-ban természetesen alapanyagokat használó kozmetikai cégüket. A cég alakulásakor, 1984-ben 28 termékkel állt a piacra az Ilcsi Füvek, mára 150 féle terméket kínálnak. Egyedülálló módon nemcsak a növények 1-1 részét, nemcsak azok kivonatát használják fel termékeikhez, hanem azok egészét. Megtudhatjuk Tőle, hogyan tudtak a nagyvállalati sikerek mellett is szakemberek maradni, világszinten is minőséget előállítani.
 

 

 

 

 

 

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Zrt.-t tulajdonló Central European Mineral Water Holding elnöke
Balogh Levente 2003-ban hozta létre a Szentkirályi ásványvizet palackozó Szentkirályi Ásványvíz Kft-t, amelynek ügyvezető igazgatója lett. 2015-ben a cseh Karlovarské Minerální Vody Group tulajdonosaival stratégiai partnerségre lépve megalapította a Central European Mineral Water Holdingot, amelynek társtulajdonosa és elnöke.
A Szentkirályi Magyarország díjnyertes ásványvize, amelyet 1989-ben fedeztek fel Szentkirályon. Az egyedi ásványianyag-összetételű, nagy tisztaságú természetes ásványvíz sikertörténetének igazi nagy áttörését a 2004-ben szénsavmentes kategóriában elnyert párizsi Aqua-Eauscar-díj hozta meg, amellyel a Szentkirályi ásványvíz maga mögé utasította a világ híres, nagy múltú ásványvizeit. A márka azóta több mint 50 hazai és nemzetközi díjat nyert el, és 2006 óta Magyarország piacvezető ásványvíz-brandjének számít.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Az üzleti borklub háziasszonya:
Kotrik Viktória – A 88 magyar találmány és a 66 újabb magyar találmány könyvek szerzője

 

 

 

 

 

 

Bár az élet sokfelé sodorta, és több területen is lehetőséget kapott, hogy kipróbálja magát, az írás mindvégig elkísérte. Komolyabban az egyetemen kezdett el foglalkozni vele, amikor is egy felkérést követően részt vett a Kárpátalja 100 csodája című könyv megírásában. Ezután született meg az ötlet egy következő könyv megírására, immáron nem közreműködőként, hanem szerzőként. Az ötletet tettek követték, azokat pedig egy megállapodás egy magyar találmányokról szóló könyvről.

Az akkor még Sanoma, most már Centrál Média Kiadóval karöltve lefolytatott munka eredményeképpen 2010 decemberében megjelent a sorozat első kötete, 88 magyar találmány címmel, majd a nagy érdeklődésre való tekintettel 2015 decemberében a 66 újabb magyar találmány is. Míg a korábbi rész a klasszikusan magyar találmányoknak vett, mindenki által ismert felfedezéseket taglalja, a mostani, hozzá picit közelebb álló könyv már a legújabb innovációkat, sikeres startup cégeket és messzire mutató, de még gyerekcipőben járó fejlesztéseket mutatja be.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

A borkóstolót tartja:
Szittnyai Zalán, a Zwack Izabella Borkereskedés borszakértője

 

 

 

 

 

Szittnyai Zalán, korábban a Borbarát magazin borszakírója, jelenleg a Zwack borszakértője. Feladata a borválaszték összeállítása, kapcsolattartás a pincészetekkel, topgasztronómiai partnerekkel, borbemutatók szervezése és megtartása. A Zwack név kapcsán mindenkinek a nagy múltú keserűlikőr jut eszébe, annak ellenére, hogy az előkerült dokumentumok alapján már 1945-ben is volt borkereskedői engedélye a vállalatnak. A ZIB története 2000-ben indult, Zwack Izabella kezdeményezésére. A jelmondatuk: “Nagy borok, kis tételek.”, mely egyértelműen igazolja azt, hogy a kisbirtokok, kézműves borait szeretnék népszerűsíteni, amelyek kis mennyiségben, ám nagy minőségben kerülnek a fogyasztók asztalára.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

A GoodWine Üzleti Borklub alapítója: 
Harsányi Gábor közgazdász, a Közép-Európában jelen lévő Goodwill Cégcsoport és a sárospataki Harsányi Pincészet tulajdonosa, az Év vállalkozója 2011. díj kitüntetettje

 

 

 

 

1978-ban született. A budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen diplomázott. Stratégiaitanácsadóként kezdte pályáját, majd 2004-ben megalapította a Goodwill Consulting Pályázati Tanácsadó Kft-t. A Goodwillt 10 év alatt nemzetközi cégcsoporttá fejlesztette, mely Magyarországon kívül jelen van Romániában, Bulgáriában és Horvátországban is. 2010-ben a megújuló energiák iránti elkötelezettségeként megalakította a Goodwill Energy Kft-t. Mindezen sikerek elismerése, hogy 2011-ben elnyerte az Év Vállalkozója címet. Két éve vette át a családi Harsányi Pincészet irányítását, mellyel hasonlóan nagyszabásúak a tervei.

A program módosítás jogát fenntartjuk.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

A helyszínről

Az XO Bistro az egykori Pannónia szálló egykori étterme XO néven született újjá. A Pannónia a kor jeles szállodája volt. Színészek, művészek, írók, politikusok találkozóhelye, amit mindenekelőtt előnyös fekvésének és nem kevésbé elegáns, korszerű, és hangulatos megjelenésének és a kiváló kiszolgálásnak köszönhette. További információ: http://www.xobistro.hu/
Részvételi feltételek:
Az Üzleti Borklub részvételi díja: 8.900 Ft/fő,  mely a következőket tartalmazza:
A Zwack Izabella Borkereskedés 5+1 tételes borkóstolója:
1. Kislaki – Légli Géza Matacs Chardonnay 2015
          2. Dobogó Pincészet – Tokaji Furmint 2013
          3. Kislaki – Légli Géza Rosé 2015
          4. Dobogó Pincészet – Izabella utca Pinot Noir 2011
          5. Kislaki – Légli Géza Kislak 2011 (Merlot-Kékfrankos -Cabernet Franc)
          6. Dobogó Pincészet – Mylitta 2012
A menü:
• Mini sajtos aprópogácsa• Császárhússal göngyölt jércemell zöldfűszeres fetával töltve petrezselymes jázminrizzsel, vadgombás mártással

• Házi pisztáciás krémes

A GoodWine Üzleti borklubról:
A Borklub ötlete abból az elgondolásból fakadt, hogy ritkán van olyan alkalom, amikor üzletemberek kötetlen hangulatban beszélgethetnek szakmai témákról. Elképzeléseink szerint minden eseményen egy olyan témakört járnánk körül színvonalas vendégelőadók és egy moderátor segítségével, amely aktuális és mindenkit érint. A közös beszélgetést, eszmecserét minden alkalommal egy borkóstolóval zárnánk, elismert borászok közreműködésével.
A Borklub alapítója: Harsányi Gábor, a Goodwill Cégcsoport tulajdonos ügyvezetője és a sárospataki Harsányi Pincészet tulajdonosa. Személye megtestesíti mindazokat az értékeket, amit a Borklub képviselni szeretne. A nyitottságot, az elkötelezettséget, és a minőségi magyar borok szeretetét.